Detailní popis produktu
Römer vložka do autosedačky
Naše komfortní vložka s extra polstrováním pomáhá zmenšit potenciální volný prostor po stranách autosedačky a poskytuje malým dětem extra pohodlí. Může být použita pro autosedačky dle ECE R44 s integrovanými pásy pro děti od 9 kg váhy a pro atestované autosedačky dle ECE R129 (i-Size) s integrovanými pásy pro děti s výškou nad 60 cm v pozici proti směru jízdy, nebo 76 cm v pozici ve směru jízdy. Komfortní vložka nenahrazuje novorozeneckou vložku a nesmí být použita pro kojenecké autosedačky.
K dispozici pro tyto produkty:
Max-Fix II, First Class Plus, Dualfix, Dualfix i-Size, Dualfix M i-Size, Swingfix M i-Size, Trifix2 i-Size, Safefix Plus, King II, King II LS, King II ATS, Versafix, Duo Plus, Eclipse, Max-Way, Max-Way Plus, Multi-Tech III, Advansafix III Sict, Evolva 1-2-3, Evolva 1-2-3 Plus, Evolva 1-2-3 SL Sict, Advansafix IV R
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Römer je německá firma, která byla založena již v 70. letech 19. století, kdy se zaměřovala na výrobu bezpečnostních přileb. V 70. letech 20. století se začala věnovat oblasti dětské bezpečnosti. Od té doby se tato společnost stala zavedenou značkou pro rodiče v Německu. V roce 1978 se firma sloučila se zavedeným britských výrobcem Britax a vznikla tak společnost Britax Römer. V roce 1997 přichází tato společnost, ve spolupráci s Volkswagen VW, s kotvícím systémem Römer-ISOFIX, který se stal mezinárodním instalačním standardem pro
dětské autosedačky ve vozidlech. Společnost je držitelem více než 30 patentů a její výrobky jsou v testech opakovaně hodnoceny jako „vynikající“. Navíc má na evropském trhu vůdčí postavení v autosedačkách upevňovaných proti směru jízdy. Britax Römer je také jedním z mála výrobců na trhu, který splňuje přísné požadavky automobilového průmyslu odpovídající mezinárodní technické normě ISO TS 16949. Neustálý výzkum a vývoj této společnosti poskytuje rodičům praktické řešení pro každodenní situace a dětem bezpečnost a pohodlí při cestování. Tím si firma zajišťuje udržení pozice značky nejvyšší kvality a tvůrce nových trendů v technologiích.